• Reageert niet op mail of ingesproken berichten. Hier wil ik geen zaken mee doen.

    Door Leo Sneek op 29 november 2019 Reageer

  • Eerder waarschuwde een kennis van ons al over dit bedrijf en de omgang van potentiele klanten. We hadden veel positieve reviews gelezen dus besloten toch een offerte aan te vragen. We hebben zelf een ontwerp, dus wilde graag een afspraak maken, zodat de hovenier onze huidige tuin kon vergelijken met het ontwerp voor een offerte. Gerard is thuis langs gekomen, zag veel potentie, had direct wat tips. We zouden de offerte over uiterlijk 2 weken kunnen verwachten. Na 2,5 week niets gehoord, dus zelf maar een gebeld om te horen dat de offerte uitgesteld zou worden tot na de zomervakantie. Na de vakantie zijn we niet terug gebeld. We hebben toen zelf gebeld om te vragen wanneer we de beloofde offerte konden verwachten. De receptioniste kon toen niet vertellen waarom we deze nog niet binnen hadden. Ze zou informeren. We worden vervolgens per mail afgescheept dat het ontwerp te bewerkelijk zou zijn en dat wij dit niet zouden kunnen betalen. Onbegrijpelijk waar deze conclusies uit worden getrokken aangezien er nooit over een budget gesproken is. Omdat we denken dat het om een misverstand gaat bellen we met de vraag tot contact met Gerard, zodat we dingen kunnen bespreken. Tot 3 keer toe wordt ons beloofd dat we teruggebeld zullen worden, dit is niet het geval. Bij het vierde telefoontje krijgen we te horen dat Gerard ons niet te woord wil staan en weigert om vragen te beantwoorden. Dit is toch geen manier van omgang? Het roept bij ons sterk de vraag op hoe zij een respectvolle omgang met klanten voor zich zien, maar ook of de tuin wellicht te bewerkelijk voor hen was om te realiseren? Wij raden dit bedrijf puur op het contact voorafgaand aan de offerte dan ook absoluut niet aan. Niemand zou op basis van deze behandeling nog met hen in zee moeten gaan.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Disrespectvolle omgang met klanten

    Door Suzanne op 29 augustus 2019 Reageer

  • Tot ongeveer een jaar geleden, was dit een prettig en goed tuincentrum. Het bedrijf heeft nieuwe eigenaars gekregen en nu is de neerwaartse sporaal naar obze mening ingezet.
    Weinig service bereid, kletsverhalen, niet nakomen van toezeggingen. Tenslotte rechtstreekse onwaarheden over garantie kwesties.
    Geen bereidheid om klant tegemoet te komen.
    Bij het kopen van planten, bleek de vakkennis bij het vragen van inlichtingen ook terug te zijn gelopen, en het gebrek aan een correct antwoord werd afgedaan met: "we hebben het nu druk, dus komt u maar een andere keer".
    Ons zien ze daar als klant niet meer terug. Jammer, hert was zo een plezierige zaak, maar nu niet meer.

    Zwakke punten
    Geen service bereidheid, onwaarheden verteld aan klant.

    Door George van d op 29 juli 2019 Reageer

  • zou geen zaken meer doen met hem, is zeer klant onvriendelijk, kwaliteit werkmatig. prijs hoog.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    uit de hoogte, niet luisteren, extra kosten in rekening brengen die niet besproken zijn.

    Door Geert Westen op 8 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

HovenierErvaringen.nl

"Op HovenierErvaringen.nl lees je reviews over alle hoveniers van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw hovenier ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Hoveniers